Choose your language
nl gb de

Ondernemend Nederland

Ondernemend Nederland

Ondernemend Nederland brengt Nederlandse ondernemingen onder de aandacht. Van kleine tot grote bedrijven, van duurzaam tot adviserend, en met iedere week een ander thema. Van Innovatie tot Agricultuur. Van Water tot Communicatie. Overal is ondernemerschap te vinden. De nieuwste ontwikkelingen, en weetjes waarvan u nog geen weet af had, van de meest uiteenlopende branches worden besproken die ook voor u als ondernemer interessant zijn en u op nieuwe ideeën kunnen brengen.

Kortom: Ondernemend Nederland is het businessprogramma dat zakelijk Nederland inspireert en wat je als ondernemer scherp houdt in de bedrijfswereld.

Waar en wanneer

De uitzendingen van Ondernemend Nederland zijn iedere zondag om 10.00 uur te zien op RTL7 en om 13.00 uur in de herhaling op zaterdag (RTL7).Het programma duurt netto 23 minuten waarbinnen verschillende ondernemingen worden belicht en specialisten tips and tricks geven.

Doelgroep RTL 7

Work Hard, Play Hard is het mannelijke motto dat RTL 7 en zijn kijkers op het lijf is geschreven. Met als dagprogrammering RTL Z en programma's als RTL GP en Voetbal International weet de doelgroep mannen 20-49 jaar RTL 7 steeds te vinden. Overdag is RTL 7 de zender van (zaken)nieuws en daaraan gerelateerde programma's. Overdag met RTL Z op tv, internet en RTL Z TEXT bedient RTL 7 als enige de kijker zo compleet van het belangrijkste nieuws uit binnen- en buitenland, de laatste beursinformatie en de belangrijkste financieel-economische nieuwsfeiten.

Crossmedia

Naast de landelijke TV uitzending wordt er ook gebruik gemaakt van exposure via internet TV-stations. Hierbij moet u denken aan RTLXL.nl – uitzendinggemist, Ondernemendnederland.tv en Youtube. Bovendien wordt het TV-item afzonderlijk van de aflevering geplaatst op de officiële website van het Tv-programma.

Missie RTL

RTL is een trendsettend allround mediabedrijf met een leidende positie in de Nederlandse consumenten- en adverteerdermarkt. De doelstelling van RTL is het optimaal bedienen van de kijkers en gebruikers van interactieve media en adverteerders door het aanbieden van hoogwaardige en onderscheidende programmering en services. RTL heeft een stevig fundament gecreëerd, waar daadkracht, ondernemerschap, creativiteit en vooral ook talent de ruimte krijgen om tot bloei te komen.